A Frisomat által kínált könnyűszerkezetes acélcsarnok-gyártási technológia lehetőséget ad az ipari és gazdasági vállalkozások számára, hogy telephely létrehozás vagy akár bővítés esetén rövid idő leforgása alatt új épülettel bővüljenek. Mi a teendő viszont akkor, ha meglévő csarnokot érintően keletkezik probléma?
A Frisomat egyéni igényekre szabható acélépítményei egyre elterjedtebbek, hiszen remekül illenek bele a modern termelési kultúrákba – legyen szó akár mezőgazdasági, akár ipari-raktározási vonalról. Az építmények fix koncepció szerint készülnek, így biztosítva, hogy az egyébként széles körben egyéni elképzeléshez igazítható elemek pontosan illeszkedjenek, megkönnyítve és gyorsítva ezzel az összeállítási munkálatokat.
Viszont mire lehet számítani akkor, ha már egy meglévő Frisomat csarnoknál adódik probléma? Új épület tervezése esetén, az első egyeztetések alkalmával a vállalat értékesítői csapata természetesen tájékoztatást nyújt az értékesítést követő lehetőségekről is, hiszen a cég és vásárlói kapcsolata egy-egy építkezés végeztével sem szűnik meg. Ebből adódóan nem szükséges attól tartani, hogy elháríthatatlan gondokba ütközik az épület használója.
Csarnokban keletkezett hiba elhárítása
Mik a lépések, hogyan zajlik egy keletkezett hiba elhárítása? Egyáltalán milyen típusú problémák üthetik fel a fejüket? A Frisomat magyarországi leányvállalata az átadástól számítva 2 év garanciát vállal esetleges összeszerelési hibából származó problémákra. Ennek értelmében a kárfelmérést követően általában egy-másfél héten belül javításra is kerülhet az. Minimális szinten hosszabb átfutási ideje lehet káreseményből származó rendellenesség kijavításának – gondolunk itt olyan szituációkra, amikor pl. emberi mulasztás, hiba miatt konkrét sérülés keletkezik egy-egy acélcsarnok elemen. A legáltalánosabb példája ennek, amikor ezekben az ipari, gazdasági csarnokokban egy targonca vagy egyéb szállítmányozó eszköz nekimegy egy oldalelemnek, tartókeretnek, nyílászárónak. A folyamat szintén kárfelméréssel kezdődik, melynek kapcsán természetesen ajánlatot ad a Frisomat a szerkezet javítására, ennek elfogadását követően kezdődik meg a szerelési munka.
Hiba javítása akár napokon belül
Meghatározható-e, mennyi időt vesz igénybe a javítási idő, illetve maga a kárelhárítási teljes folyamat? A Frisomat szakembergárdája felkészült a feladatra, így a hiba bejelentése, felmérés és szükség esetén ajánlattétel elfogadása után, előre egyeztetett időpontban történik a probléma orvoslása. A javítási idő hosszát viszont nagyban befolyásolja az annak elhárításához szükséges feladat típusa. Általánosságban beszélve pár óra leforgása alatt megoldható a javítás, extrémebb eset a 2-3 nap. Szintén a feladat milyensége és mennyisége határozza meg, hány fős csapat szükséges annak elvégzéséhez, de többnyire elmondható, hogy a Frisomat munkatársai 1-4 fős felosztásban dolgoznak. Ezek alapján a teljes folyamat végbemenetele sem definiálható percre pontosan, ám ideális esetben akár 1-2 hét alatt le tud zajlani a javítási munka.
Ha kíváncsi, mennyiért építenék fel az Ön könnyűszerkezetes ipari csarnokát, keresse a Frisomat szakembereit, hogy személyre szabott árajánlatot adhassanak Önnek!
(x) támogatott tartalom